Dagen

Jag och Pär kom ju hem sent igårkväll, och slog då på en Wallanderfilm som vi hade missat att se. Självklart så somnade Pär till slutet av filmen, och jag var vaken, (då är allt i sin ordning). Jag råkade dock somna på soffan, efter det att Pär hade lagt sig i sängen. Somnade efter klockan ett nån gång, och vaknade halv fem av att Loui ville ha mat, och hade ont i magen. Efter det att han hade fått mat och diverse saker så var jag pigg, och klockan var strax före fem, så jag bestämde mig för att ta en promenad. Gjorde det i förrgår också, och det är galet skönt att gå nu på morgonen!
 
Imorgon så kommer ju för övrigt en grävmaskin hit som vi har hyrt, så äntligen blir det plattsättning på gården, tror (hoppas) att det blir jättesnyggt!
 
 
När man är uppe tidigt så hinner man mycket, har hunnit städa på gården, övervåningen, skurat och städat toaletten. Härligt att vara effektiv kan jag tycka! Men imorgon ska jag hinna med ett dunderpass på gymmet, känner att min kropp saknar det. Jag behöver det!!
 
 
Nu ska jag fixa lite mer här hemma, och vänta på att Ica ska öppna, för att handla det sista!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0