work it

Imorse så vaknade Loui strax före sex, käkade och somnade om med Pär i sängen. Tror att dom håller på att vakna nu.. lilla Mathilda sover än!

Jag skulle dra på gymmet och insåg då att jag inte kunde gå in förren 6.30.. så då sprag jag intervaller i skogen brevid i 15 min innan. Förena nytta med nöje! Srn blev det ett blandpass, mest triceps och biceps. (de enda musklerna som inte värker i kroppen just nu).. avslutade även med intervaller.

När jag kom hem så fortsätter som sagt familjen att sova, och jag kollar tv för tillfället. Pär dka förhoppningsvis fixa de sista på gården & jag ska städa upp här ute idag! Galet skönt att få de gjort.. Nästa vecka kanske vi drar till stugan, eller till Västmark.




Kommentarer
Postat av: Sabina

Vi betalade 280kr per par och frakten var gratis :)

2014-07-21 @ 07:57:05
URL: http://sab1na.blogg.se
Postat av: Sabina

Jo dom sägs ska vara de :) Grymt bra! typ 4 veckors leverans, så skynda att beställa ;)

2014-07-21 @ 09:55:33
URL: http://sab1na.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0