Träning & vikt.

Jag vet inte, men jag tror att jag verkligen stirrar mig bild på vågen, och jag blir så galet frustrerad när vågen visar det jag inte vill att den ska visa. Frustrerad är väl bara förnamnet, jag blir arg, och extremt förbannad. Allt jag vill är att få bort allt äckelfett från min kropp. Är det så mycket begärt? Jag sköter mig, äter bra, och tränar på gymmet minst 4 dagar i veckan, plus promenader. Imorgon ska jag på mitt första spinningpass på extremt länge! Pratade med min sjukgymnast idag, och fick klartecken (typ i alla fall, med vissa villkor). Ryggen är tejpad och redo att köra! 
 
Imorgon är det äntligen fredag, och jag är verkligen SÅ redo för den här veckan att gå mot sitt slut. Idag har prästen varit här, jag har varit på gymmet med Loui i vanlig ordning, varit hos sjukgymnasten, promenerat till ica och handlat, hämtat hem Mathilda från förskolan, och lagat tre olika rätter till middag..(för just idag så äter alla olika). Förutom det så har jag storstädat hemmet, tvättat och även gjort ett prov i skolan.
 
Har en ny kurs nu som började i måndags, och jag har gruvat extremt mycket inför denna kurs, och med all rätt. Jag har satt ett alldelens för högt målbetyg, och tror verkligen inte att det här kommer att gå vägen på det sättet som jag verkligen vill. Men jag är ju inte den som ger upp, så jag får bita ihop och bara köra helt enkelt. För ingen har ju sagt att det ska vara enkelt va?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sabina

Duktig du är som kämpar på! Det kommer lossna! Har varit på intervju på ett behandlingshem i Lillpite :)

2014-03-23 @ 17:43:02
URL: http://sab1na.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0