Röjjardag!

Vi har varit vakna sedan klockan sex, och Mathilda har vaknat en gång inatt för mat.Det var tänkt att jag skulle få sova inatt, men det ändrades fort. När man väl tror att man har fått in en rutin, så är det som bortblåst en dag senare. Det blev ingen morgonprommis för oss imorse, det blev mys istället. Vi får passa på medans Pär är ledig på morgon för en gångsskull.
 
Nu väntar vi in mamma & Leif som ska hjälpa oss att ta bort trädet. Jag är mest orolig att skyliften inte är nog hög, men den som väntar får se! Typiskt jag att oroa mig för sånt.
 
 
Medans vi röjer på gården hade jag tänkt ha Mathilda sovandes i vagnen ute, hon älskar det ju nu för tiden. Bara man är där nån gång och gungar henne, tills hon sover utan nappen, för när hon väl spottar ut den, DÅ sover hon!
 
 
Igår blev jag bjuden på middag och barnvakt av min älskade syster, så himla skönt att träna mitt på blanka dagen! Det hör ju inte till vanligheterna nu för tiden (förutom alla prommisar med vagnen).
 
 
 
 
Ha en bra lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0