Utkast: Aug. 03, 2012

Idag har jag varit i full rulle hela dagen, fyfan. Nu är jag trött! Men det är så skönt att ha allt gjort, verligen.

Var på Barnenshus idag, en snabbis, och köpte ett täcke till vagnen. Jag har ju ett, men det är mitt sedan jag var liten, och det är typ ett sommartäcke. Tycker att nu på kvällarna börjar det bli kallt, och säkert så klär jag Mahilda mer än väl, men det känns bättre för mig med ett varmare täcke. Så det fick bli så!

Sen har jag klippt gräset, och ställt iordning på gården, varit och promenerat med vagnen. Vilket är helt underbart kul!

Kan ju säga att man är som lyckligast nu, att lära känna sitt barn och bara vara hela dagarna är helt fanastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0