Fredag

Det är fredag, och nu är det helg. Nog för att jag är ledig varje dag, men skönt med fredag på något sätt!

Idag ringde väckarklockan klockan åtta, jag steg upp och dukade fram frukost till mig, och min andra halva. Som självklart låg kvar i sängen varje minut extra som det går. Käkade snabbt, och sen for vi och hyrde släp, och började kasta grejer på tippen. Hela tre svängar fick vi fara! Så mycket skräp, och så skönt att det nu är borta.

Efter det har jag klippt gräset, lagat mat, tvättat, målat, gjort ärenden och röjt på gården. Pär är duktig i badrummet som vanligt!

Jag brukar aldrig sova middag, men idag fick jag se mig själv besegrad. Sover dåligt nu på nätterna, mardrömmarna och värkar håller mig vaken. Så idag klockan fem efter lite korv och pasta, så sov jag i en timma. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0