Helgen

Igår kom min bror hit, jag och Pär var och hämtade honom på Kyrkmarknaden i Öjebyn. Blev att jag fot dit med Pär också i Söndags, vi hade lite tid över så vi sprang runt där en tag. Slutade med att Pär hade köpt hem bröd, munkar och godisremmar. Nu fattas väl bara fryspåsarna? Hehe.
Vi for alla hem till oss, och jag hämtade syster vid sex tiden, lagomt till middagen. Tacos, och fotboll blev det resten av kvällen, riktigt mysigt. Sen blev det en hel del tvspelande mellan brorsan och Pär, snacka om att leva sig in i ett spel, ett tennisspel var det. Allvar där!
 
 
Ett stort grattis till Sofia och Robban, som äntligen fick deras lilla Otto. Vilken goding! Fick ett mms av Sofia igår kväll på lille Otto när han låg och sov i sängen! Så himla mysigt!
 
 
SEX dagar kvar tills beräknad ankomst av våran lille bebis. Herregud vad vi längtar! Jag räknar egentligen inte dagar, men Pär gör så jag blir väl medveten om att det är dags snart. Jag vill bara inte gå över så många dagar, vilket jag säkert får göra.
 
 
Sen har jag ett liiitet problem, jag är ju väldigt bra i kroppen i övrigt, alltså pigg och fixar det mesta här hemma som vanligt. Men nu har mina handleder gett upp, jag har så hemskt ont när jag ska röra mina tummar. Värre är det på höger hand, men nu är det även på vänster. Dom domnar bort när jag ska gripa tag i saker, och ofta så tappar jag som känseln i dom. Låter inte detta konstigt? Jag ska till BM på Fredag, så jag får väl fråga henne då vad detta kan vara. Bara det att det gör så himla ont i handlederna, det är det som stör mig mest!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack vännen!! Snart får vi ses på barnvagnspromenader :)

2012-07-02 @ 22:15:27
URL: http://Peaken.blogg.se
Postat av: Petra

Nu är det verkligen nära! Så underbart kul!! :) Detta med handlederna är inte det minsta skoj! Jag hade också väldiga problem i slutet av graviditeten. Alla fingrarna utom lillfingrarna domnade bort så jag hade svårt att greppa. Jag samlade ju på mig en hel del vätska mot slutet och barnmorskan konstaterade att det blir så när nerver kommer i kläm av vätskan som trycker på. Jag skaffade handledsstöd som var bra som stöd och tog ner Svullnaden! Nu är det ju så lite länge kvar för dig, men hoppas det inte blir värre iaf. Stort lycka till nu när det väl sätter igång! Det är en upplevelse du aldrig någonsin glömmer ;) kramar från oss!

2012-07-03 @ 08:11:17
URL: http://petrafjllstrm.blogg.se
Postat av: Sanna

Men nu är det inte länge kvar tills ni har bebien hos er :) Så spännande!! Önskar er lycka till på en underbar resa!!

2012-07-03 @ 17:18:46
URL: http://sannasofiajohansson.blogg.se
Postat av: Amanda

Jäklar, nu närmar det sig! Hoppas du får bukt med ditt handledsproblem. Och kul att du hittat kudden, den är ju för söt :)

2012-07-04 @ 12:31:14
URL: http://adnamaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0