gårdagen

gårdagen spenderades tillsammans med Sofia och Otto hemma hos dom. Vi grillade mackor vid deras nya eldstad, och barnen lekte under tiden. och i vanlig ordning så springer ju tiden förbi när man har roligt!

Även gårdagen bjöd på tråkigheter, för nu har min älskade syster flyttat till Uppsala. Vi vinkade av dem sent igårkväll, och efter det så blev det en hel del tårar för min del. Jag vet att uppsala inte är så långt bort, men jag och min syster har alltid haft varandra nära, så det är jätte jobbigt för tillfället.

Idag har jag och Mathilda haft en städdag! hon har hjälpt mig och busat under hela dagen vilket gör alla jobbiga saker lättare! Pär kom hem en snabbis och for efter 20 min för att se hockey! Då for jag och Mathilda till Backenområdet och gjorde ärenden!

Nu sover hon, och jag har precis lagt mig i soffan själv! härlig tisdag.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!
Ursäkta mitt sena svar, har varit på semester =) Javisst gör jag dessa armband med guldtråd, mejla mig gärna så får du mer info =)
[email protected]
Hälsningar Sandra

2013-08-22 @ 09:01:49
URL: http://www.sandrafotodesign.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0