tisdag i all ära

idag har Otto och Sofia varit här. Vi försökte ta kort på barnen, vilket inte är lika lätt nu för tiden. Men när inte kameran var framme så satt dom utmed varandra, och myste på. Men inte när vi då väl skulle ta korten, då var dom mer svårfångade!

Både igår och idag så har jag pluggat massor, är helt slut i huvudet. Men provet ska vara inne på Tisdag nästa vecka, men jag ska vara klar med det senast Torsdag är min tanke... (helst imorgonkväll)

Imorgon ska vi nog på öppna förskolan, ifall jag är pigg nog! vilket jag hoppas att jag ska vara. Mathilda tycker att det är så sjukt roligt att vara där, men det är ett galet tempo på henne! svårt att hänga med själv om man säger så.


här fikar hon med sin morfar och oss på skyltsöndagen i Boden, som var i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0