Första natten..

Utan Mathilda. Yepp, vi har sovit hemma hos oss, under tiden så har Mathilda sovit med min mamma hela natten hos min syster. Trodde aldrig att jag skulle kunna somna igår, men nog gick det. Jag var helt slut! Men nog saknar jag våran älskling, oj så mycket.
Men Pär tyckte att det var dags för mig att prova vara utan henne en natt i alla fall, så jag skulle få sova ut. Och ja, det var ganska skönt faktiskt att få sova.
Skulle aldrig kunna lämna henne hos någon annan än mamma!

Nu ska jag iväg på inskolning, och sen 40 års fest!

Hej lördag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj så skönt att sova en hel natt... :) Förstår om du är pigg och redo för lördag! Härligt!

2013-02-02 @ 09:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0