Inredning

När man nu är mammaledig, vilket (för min del) gör att man är hemma mycket. Som i sin tur leder till att man vill börja fixa hemma, ändra saker helt enkelt. Jag är less mina gardiner, till exempel. Men har ingenaning om vad jag ska ha istället, sen är ju allt en pengafråga dessutom. Men det jag menar är att jag är tokless på alla halvfärdiga saker, och vill köra ett rejs på övervåningen snart igen! Så vi tar oss någonstans!

Dock så köpe jag en massa fotoramar i en ram typ(?). Och sen en del lösa ramar som jag nu ska fylla med kort. Sitter i denna stund och hoppas på att photobox fixar min uppladdning!

Idag har varit en dag med ärenden, städ och fix, Mathilda hat badat, lekt och ätit superbra! Ingen ersättning behövs längre, hon vägrar ta den. Till och med min hemlagade mat fungerar nu, så jag är supernöjd! Hon verkar då gilla all mat än så länge så det är ju toppen det med. Själv åt jag bara fisk som liten, så Mathilda har fantastisk variation.

I veckan ska jag och Mathilda promenera mycket på dagarna, och åka pulka så jag hoppas innerligt på underbart väder. Någon som har sett nå väder för veckan?!

Alla hushållssysslor är gjorda, så nu väntar vi in måndag.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0