Måndag, igen

Det är måndag igen, inte för att dagarna spelar så stor roll egentligen, för mig och Mathilda ser dom nästan likadana ut! Men nu är min mormor här och håller ställningarna, vilket är ett måste för mig ifall Pär ska kunna jobba på i vanlig ordning.

Igår kväll så somnade hon hyfsat lätt, (som vanligt) men vaknade vid 11 och hade hemsk hosta. Gav henne välling igen och vatten, så hon fick sova med oss inatt. Så galet mysigt det är! och det händer bara att hon gör det när hon är sjuk i princip nu för tiden.

Gjorde ett pass med boken jag fick hem igår! Det är Olga Rönnbergs bok, som heter Träning för nyblivna mammor. GALET bra! Läste igenom början och gjorde första steget av träningen imorse. (kan ju inte alls träna fullt ut, tackvare ryggen just nu) Men läkaren sa att promenader ska jag ge mig ut på så fort jag kan!
Det är min bibel för tillf'ället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0