Fredag, igen!

Nu är det redan Fredag! Så härligt. Igår var det möte hos Gerd i vanlig ordning, allt såg bra ut, alla prover, förutom mitt blodvärde som var lågt. Vilket kunde förklara min trötthet, men jag sover ju inte som man ska så det är ju inte så konstigt att man är trött precis.
 
Plugget är igång, jag har däremot haft svårt att komma igång själv. Mest pga att jag absolut inte har fattat vad det är som jag ska läsa.. Men nu äntligen så förstår jag. Pluggade igårkväll, eller började läsa igenom allt. Min plan är att skriva ett prov i helgen, men vi ska ha julmys imorgon och gå på stan, handla lite julklappar, slå in dom, och sen klä granen och baka hemma! Och på Söndag så ska vi fara till Boden på Adventsmiddag. Behöver jag säga att jag längtar?
 
Mathilda gjorde morgon klockan tre inatt.. Så det var ju bara att kliva upp. Pär var super snäll och klev upp med henne, men jag kunde inte somna om, så efter ett tag steg jag också upp efter att ha legat och vridit i sängen. Dock fick jag henne att somna om när Pär skulle på jobbet, så det var ju skönt det i alla fall.
 
 
Trevlig helg på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0