helgen

helgen har varit lugn och vi har inte gjort mycket, lite småpyssel här hemma, men det är allt.
skönt att inte göra så mycket alltid, men det blir jag mest stressad av egentligen. Vi har precis kommit hem från en spontan middag hos Ekmans. mycket trevligt och god mat!

nu ligger jag och pär i sängen och jag kollar på när han spelar sitt nya tvspel, som tydligen är jätteroligt!
Mathilda har vi just lagt, och hon sover redan.

förra veckan så var mamma här frpn tisdag till fredag! Herregud så mysigt, jag och Mathilda bara njöt om dagarna. Jag fick lite egentid, så jag kunde vila på dagarna, och Mathilda fick all uppmärksamhet hela tiden! precis som det ska vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0