Överraskning!

ja det bjöds det verkligen på i Västmark när vi kom dit i fredags, mamma sa att hon ville visa mig något i uthuset och ut kommer NATHALIE!! ja men alltså, jag skrek rakt ut. Sen kom riktiga glädjetårar då jag inte kunde tro mina ögon, bokstavligt talat. Kan inte med ord beskriva denna påskhelg, men helt fantastisk underbar, de är en början i alla fall.

Nu är vi hemma hos oss i Piteå, har varit ute sedan vi kom hem och grillade middagen ute. Jag, Nathalie och Mathilda for på Preem och Nathalie bjöd Mathilda på mjukglass och choklad. Vilken lycka de var kan jag säga!

Imorgon ska vi köra henne till flyget, tyvärr.. men hon kommer snart hem för sommaren. Behöver jag säga att jag längtar sjukt mycket?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0