Ont

Efter en fruktansvärd ond rygg så har jag äntligen börjat komma tillbaka lite. Får köra benböj nu, dock utan vikter. Sjukt tråkigt, men kanske lika bra så det inte blir värre.

Har hunnit med att göra två prov i veckan, fick ett A och ett B. Så helt ok, med andra ord. Så skönt att få det här gjort, nu är det bara den muntliga delen kvar på den här kursen, och det gör jag bort på Tisdag till veckan. Efter det återstå det enbart två kurser, sen är jag klar!

Dom ringde från förskolan i Tisdags och Mathilda hade fått ögoninflamation.. och har varit super krasslig sedan dess. Hoppas det vänder snart!

Ska snart köra runt mig, mormor och barnen runt om och göra ärenden. Innan hon ska fara med bussen klockan tre, och vi ska hämta Pär klockan fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0