förkylning över!

så skönt! idag har jag haft fullt upp, älskar sånna dagar. har dock bara sovit fyra timmar per/natt nu ett tag, dessutom på soffan med Loui. Han vill inte sova när jag vill, och vill helst ligga i min famn eller så tätt de bara går, och är man så pass liten så får man som man vill helt enkelt.

Imorgon ska Mathilda på dagis igen, hon har varit hemma i två dagar nu pga att hon kräktes tisdagsmorgon. Men ingen magsjuka var det, falskt alarm. Skönt är ju det!

Annars har jag varit till sjukgymnasten och fått fler övningar, för jag bad om lite tuffare schema! min rygg är tejpad och klar för att hålla dessutom.

Ska även och pröva Herbalifes fitclub imorgonkväll. Ser fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0