Kallt är det!

Vilket betyder att det kan bli extremt långtråkigt att vara inomhus nu på dagarna. För att inte tala om hur tråkigt det blir för Mathilda, känns inte väl häftigt att klä oss och gå ut i pulkan. Men det ska vi minsann göra i veckan då vädret inte skulle bli lika kallt. En full vecka går oss till mötes, med inskolning och tider på bvc, samt min sjukgymnastik. Blir spännande hur detta ska gå, men klockan halv sex idag ska jag hämta min mormor på busstationen som är supergullig och vill vara här med oss!
 
 
Inatt så har jag och Loui sovit på soffan, Pär i våran säng och Mathilda i sitt. Natten har varit bra då, skönt. Vi har nog alla sovit bra skulle jag säga, bara Loui får ligga brevid mig och nära så går det att sova. Inte annars. uppenbarligen.. Men men, är man så liten så får man som man vill.
 
 
 
Idag ska jag på informationsmöte, och ska scanna mig bland annat. Är dock förkyld!! Så vi får se hur träningen blir i veckan, förhoppningsvis ska jag kunna delta lite. 
 
 
Vågen går sakta men säkert ner. Jag är less. Har absolut inget tålamåd, och när man vill prestera så mycket och ingenting sker så blir man ju galet förbannad! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sabina

Jag älskar swebar, typ alla smaker är goda. Särskilt mintchoklad :) hur går det med träningen?

2014-01-19 @ 17:34:18
URL: http://sab1na.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0