klart

nu är vi klara med inskolningen för Mathilda på förskolan, och allt har gått jättebra! väldigt trött tjej som jag väcker när jag kommer dit klockan 14! men de tar på krafterna att leka och ha sig hela dagen.

Jag och Loui har spendera dagen hos Martina och Adrian, mycket mysigt.

Igår fick vi besök av Elin och hennes hund Bella! gissa om Mathilda blev glad när hon fick umgås med dem!

För övrigt så går träningen bra, framåt i alla fall. Kan nog snart börja ta i mer, men jag känner mig starkare faktiskt. Ska väga mig igen på måndag så då får vi se! fortfarande dålig matlust, hur tråkigt är de inte att äta när man inte har lust??

full rulle idag, hela dagen! kommer stupa i säng efter att Loui har ätit, han har de dåligt i magen men vi ska på apoteket imorgon & förhoppningsvis fixa detta!




mina hjärtan!

Kommentarer
Postat av: sabina

Taaack :) Jo det är såå kul! Kul att du blivit starkare och att träningen går framåt. Kör hårt! Och vilka supersöta kids!

2014-01-31 @ 00:00:13
URL: http://sab1na.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0