Upptagen

Jag har varit upptagen och dålig på att skriva här faktiskt. Men nu ska jag ta mig tid, för det är ganska roligt ändå har jag kommit fram till. Så vad är nytt?
Med träningen går det bra, jag avancerar hela tiden och älskar den tiden jag får för mig själv.
Äntligen är jag färdigutbildad, men jag ska anmäla mig och läsa en extrakurs nu i höst.  
Sommaren har börjat och projekten på gården har dragit igång.
 
 
Idag så ska jag och barnen ta en promenad, och vänta in att min mamma ska komma hit. Har köpt henne en present som Mathilda ska få ge åt henne! Bara för att hon alltid finns vid våran sida och hjälper oss så mycket!
 
 
förändring är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0