bra helg!

Det har varit en bra helg, tackvare att min syster har varit hos oss. Alltid så tråkigt att fara till Kallax och lämna henne.

I lördags innan hon kom så var familjen och fikade på Trend. Mycket mysig start på dagen måste jag säga! Sen gick vi på affärer och där blev det köp, sex nya köksstolar. Jag valde dem, och Pär sa att dom var fina, vi behövde nya och till råga på allt så var de extrapris på just dom som jag ville ha! klockrent.

Idag har vi varit i Boden hela dagen, på begravning. Alltid tråkigt med begravning, men det kändes så skönt att jag hann ta farväl av farmor. mycket värt.

Nu går jag en fullspäckad vecka till mötes. Med en massa pluggande, prov, möten, hushållsgöra och träning. HUR hinner jag alltid allt? bra fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0