omtumlande

Det har varit omtumlande dagar här. I torsdags så blev det att fara till Boden och ta farväl av min älskade farmor. Som även gick bort Fredagmorgon. Är tacksam för att vi hann ta oss dit och ta farväl, men som sagt så är allt väldigt omtumlande.

Nu ska man helt plötsligt ska man göra sig förberedd på något sätt, och fixa en begravning. Usch, egentligen vill jag inte ens tänka på det, men den är ganska snart. Barnen ska vara med, har ingen att passa dem, mamma sa att hon kunde självklart ha dom. Men jag vet att hon vill gå på begravningen också, så vi gör de bästa av situationen och dom får helt enkelt följa!

Det enda positiva är att Nathalie kommer hem! Jag längtar snart ihjäl mig! Hämtar hon på Kallax den 14de. Nedräkningen har börjat...


Igår hade jag och Pär lite egen tid, lämnade barnen hos mamma vid lunch och ska snart hämta dom, eller vid middagstid! Mamma och mormor ville ha dom så länge dom bara fick! vi skulle absolut inte stressa. Vi ska på storheden nu snart, biltema bland annat. Jag har dock feber, och dålig hals. Sämsta tajmingen för detta! För igår var vi på bio och jag frös hela bion, och hade feber.Men filmen var bra! och sällskapet ännu bättre!

nu en duch så jag piggnar till, förhoppningsvis!




Kommentarer
Postat av: sabina

Tack :D Beklagar farmor :(

2014-03-03 @ 23:23:47
URL: http://sab1na.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0