Söndag!

Idag så packar vi för att fara till Boden ett par dagar, jag har redan börjat att lägga fram allt, så jag inte glömmer något. Inte för att jag brukar göra det, så jag packar precis som jag alltid gör - med full kontroll! Hehe.
 
Nu har jag och Mathilda morgonmys, jag dricker kaffe och hon ligger och tjollrar i soffan brevid mig. Jag var nyss och väckte Pär som skulle komma och umgås med oss, men han somnade om, som vanligt.
Det var egentligen min tur att ha sovmorgon idag, dock är jag ju hellre vaken med Mathilda när hon är så himla pigg efter sina 5 timmars sömn inatt.
 
Tvättstugan börjar ta form, äntligen! Bänkskivan är uppsatt, och mer grejer är på plats. Härligt! Jag ska köpa ett snyggt tyg, och lite "småpinaler" dit när det är klart. Kommer bli kanoners!
 
 
Förövrigt är jag äntligen blond. Jag är tillbaka! Nu har jag "bara" det här med vikten kvar att ta itu med, jag håller på, men jag hatar att jag inte får träna ordentligt än. Men det kommer väl, förhoppningsvis...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så härligt att höra att du börjar vara nöjd med ditt hår!

2012-08-26 @ 10:53:32
URL: http://peaken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0