Full rulle!

Idag är som alla andra dagar, fulla med saker att göra. Jag och Pär ser knappt av varandra längre, och har inte gjort det på ett bra tag. Vi är i samma hus, men på helt olika håll. Han jobbar på med badrummet, och jag städar och fixar allt annat. Men vi är ett bra team så det här blir bra!


Ringde till Försäkringskassan nu förra veckan, för jag fick hem ett papper om min sgi. Och jag visste att dom redan hade gjort den, och jag hade fått hem ett beslut. Så jag fattade inte riktigt vad som skulle göras, så det var bara att sätta sig i telefonen, och höra med dom. En jätte trevlig kvinna svarande, och sa att det var dom som hade råkat göra ett misstag. Tur att det inte var nå annat än bara det :)


Idag har jag och min syster lunchat på stan, och gått runt lite. Härligt med lite små promenader, och ett fantastiskt sällskap! Försöker kolla på internet och så för att se vad man behöver när bebis väl är här, har lite kvar att handla. Som badbaljan, och handduka mm. Men jag tror det får bli köpt på Ikea när vi ska dit till helgen!


Laddar upp bilder på badrummet sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0