Loppis + Barnvagn

Idag så vaknade jag strax efter fyra, och ville faktiskt stiga upp. Hade råkat somna i soffan båda två igår, och Pär vägrade röra sig och ville absolut inte vakna till liv. Så jag fick lov att somna om, om sov till nio! Gjorde mig klar för att fara på loppis med Elin, väl där så fanns det absolut ingenting. Jag var besviken! Men med trevligt sällskap så kommer man långt, så jag och Elin for istället till max, så jag fick äta mat & hon glass! Mums!


Efter det så fick jag och Pär fara och hämta barnvagnen (!!!!!!), med alla dess tillbehör som vi skulle ha. Vagnen var superfin alltså.



När vi kom hem från alla ärenden så gick min man direkt till det blivande badrummet, och jobbar där fortfarande. Jag har vilat, och tagit det lugnt. Pär blev så arg på mig igår när jag höll igång hela tiden och var i farten utan att vila. Så nu är det skärpning från min sida! Vila, vila & åter vila...


Nu ska jag pyssla lite & beställa nå kort! Ha en toppenkväll!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa du måste verkligen ta det lugnt nu!!

Vila nu medan du kan! Din kropp behöver det!

Vill du ses över lunch/fika till veckan?

2012-06-02 @ 18:08:59
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0