En dag kvar!


Igår så var min syster här och hjälpte mig  med knoddis rum, så det börjar faktiskt ta form. Mycket målarfärg, och sprayfärg som jag inte får använda, men hon gjorde ett kanonjobb, minst sagt! Det är sån himla tur att man får hjälp, speciellt med saker som man inte kan/får göra. Min familj har varit fantasktiska och det hoppas jag att dom förstår och vet, självklart så säger jag det åt dom hela tiden, men det känns som att man aldrig kan säga det nog många gånger!

Imorgon ska dom hjälpa mig puttsa fönster, och organisera åt knodden, vi ska tillsammans gå igenom alla kläderna och se vad som finns. Sen ska vi bara umgås och mysa tillsammans, tror och att det blir att grilla till middag, vilket aldrig är helt fel.


Nu ska jag snart ta bussen in till stan, och fara på föräldrautbildning!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Är så himla nyfiken på hur barnrummet ser ut!!

2012-05-14 @ 20:54:40
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Sofia

När ska vi ses och kika bebissaker o fika? =)

2012-05-14 @ 20:57:38
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0