Shopping!

Ja, det är vad jag, Nathalie och Mathilda har gjort idag. Lunchade även på café Piteå, en jättegod räksallad!
Jag har köpt en massa välbehövliga saker faktiskt, bland annat ett par jeans! Även fast jag väger mindre nu än när jag blev gravid med Mathilda, så funkar inte mina gamla jeans. Tråkigt men sant, så jag fick köpa nya helt enkelt.

Ny träningsbh, två tröjor, en ring, ett hansband fick också följa med mig hem!


Mathilda se börjat ta du upp och stå på händerna tillsammans med knäna i backen. Men när hon ska framåt, så läger hon säg ner. Hennes grej är nog helt enkelt att "gå" bakåt, rulla runt, eller sitta och klappa händerna!

Nu är det full rulle på henne från det att hon slår upp sina vackra blå på morgonen. Då står hon och på alla fyra längst ner i sängen och spanar på oss när vi går förbi hennes rum. Jag brukar alltid göra vällingen innan jag hämtar henne, så blir det inte lika panikartat innan hon får sin frukost!

Nu ska jag snart i säng, (ja jag vet, det är tidigt) och sova.

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0