Veckan son varit

Min mormor och mamma har varit här i veckan och underhållit oss. Eller snarare jobbar på som vildar, antingen att leka med Mathilda, eller hjälpa mig med att tvätta fönsterna i hela huset, så nu äntligen fick vi det gjort. Jag har även storstädat i badrummet, ni vet den där städningen som bara händer då då. Tvättat allt kakel från taket till golvet, känner ju dock nu att magen är aningen ivägen i dessa lägen.
 
Nu är det äntligen helg igen, och dags att "ta det lugnt", eller nått. Vi har alltid fullspeckade helger känns det som, men i helgen ska vi på kalas hos Lisa, och göra en massa ärenden. Nu lät ju det mycket, men det är inte värst. Sen på Söndag ska jag till Marcus och plugga, ska bli skönt att sitta lite i lugn och ro, försöker göra jobbet när hon sover, men det har inte blivit mycket av det nu i veckan. Eftersom hon inte sover så mycket på dagarna.
 
Nästa helg åker vi nog till pappas stuga och myser en sista gång innan den ska vinterställas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0