helvete.

Jag skulle alltså till att bli sjuk! Inte nog med febern från helgen, utan nu utökas listan med snor, hosta och sist men inte minst ögoninflammation. Jag håller på att bli galen av att bara vara hemma, och "ta det lugnt". Hur gör man det egentligen? Mathilda är på bättringsvägen och har börjat äta mycket bättre nu, äntligen! Den här sjukstugan måste ta slut snart innan jag blir galen.

Bara Loui och Pär som har klarat sig helt hittills, dock har Loui varit snorig till och från, men inte mer än så!

"Firade" in nya siffror på vågen i Söndags, tack som fan för det! ( till mig själv) I denna stund så har Pär ätit en hemmagjord äppelpaj med vaniljsås. HUR gott?? men nej, jag sitter med ingefära i hett vatten såhär på kvällskvisten! Pär säger alltid att han "vinner över sin karaktär". Som vanligt så finns det ju alltid olika sätt att se på saker!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0